dinsdag 1 mei 2012

Mijn werkplekje

Enkele maanden geleden was mijn wederhelft het grondig beu om in de woonkamer steeds geconfronteerd te worden met naaimachine, verloren speldjes, restjes wol, breipriemen enzovoort... En ik was het grondig beu om steeds te moeten rondzeulen met diezelfde naaimachine en al mijn andere spulletjes. Daarom werd er plaats gemaakt voor mijn eigen werkplek :) De computertafel/bureau werd gehalveerd en we hadden nog ergens een blitse tafel uit de kringloopwinkel, die zijn plaats in huis was verloren, alhoewel ik er geen afscheid van kon nemen. Deze tafel leek mij ideaal voor het naaiplekje! Een paar ladenkastjes voor extra opbergruimte... Het kleine ladenkastje op de tafel heb ik beplakt met authentiek retro bloemenbehang, gekregen van de buurvrouw ;) De beautycase/naaidoos heb ik gekocht bij Blender. Er werd ook nog snel een cactus gehaakt om de boel alvast op te vrolijken (zie ook eerder bij amigurumi). Kijk zelf maar...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten