donderdag 10 mei 2012

Een jasje voor ons sjippeke

Whoohooo! Dit project noem ik een succes, al zeg ik het zelf :)

Stap 0:
Het buikje begint te bollen.
Stap 1:
Bij de Slegte een heerlijk boek tegen gekomen met de sprekende naam 'Breien voor baby' (Uitgeverij Deltas). Meestal koop je een breiboek voor één, twee of misschien drie patronen die je wil maken, maar dit boek puilde uit van de leuke en superschattige ideeën.
Stap 2:
Oei, zou ik dat wel kunnen?!? Ik heb nog nooit een echt kledingstuk gebreid, alleen maar sjaals, mutsen, een poncho en een paar knuffeltjes. Dus een authentieke handwerkbijbel bij de hand om de kneepjes van het vak te bestuderen.
Stap 3:
Neuzen tussen de voorraad wol op zolder, een neutraal kleurtje kiezen en breien maar...


How cute is this?!? Ik kan al niet meer wachten tot er ook echt een kindje inzit.

2 opmerkingen: