zondag 12 januari 2014

Zo ga ik er nog (één) maken...

Toen zoonlief (een jaar geleden ondertussen) voor het eerst naar de kribbe ging, moest hij toch een eigen zakje hebben. Liefst makkelijk herkenbaar en gemerkt. Ik kwam toen deze retro duffel bag van saltwater-kids tegen en was meteen verkocht!
Gepersonaliseerd met wat flockfolie en huppakee, die kon vertrekken. Toen ook maar meteen een voorraad ritsen en tassenband ingeslagen, maar het vervolg kwam er niet meteen :(
Tot ik voor Kerst op zoek was naar een leuk cadeau voor mijn petekind...
Deze keer een nieuwe en verbeterde versie, volledig gevoerd met schattige bloemetjes en verstevigde handvaten voor grotere handen.
T

Toen mijn tweede duffel bag klaar was, heb ik hem met een klein hartje weggegeven. Maar meteen weer op mijn ToDo-lijstje gezet. Zo ga ik er nog één maken... en dan lekker voor mijzelf houden :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten